LEXYA – life through my green eyes

January 6, 2007

Just me

Filed under: About me — lexya @ 5:51 pm

glasses1.jpg 

Inceputul e intotdeauna greu, chiar si in cazul unor ganduri asternute pe o coala virtuala. De ce acum? Pentru ca am simtit nevoia de a-mi aduna toate ideile intr-un singur loc; risipirea lor de pana acum mi-a vlaguit mintea si sufletul. A le vedea pe toate scrise de mana mea, in “casa” mea, construieste ideea de concret, viu, adevarat, existent. Gandesc deci exist si ca sa fiu sigura de asta scriu si pot vedea in acelasi timp cu proprii ochi, imi dovedesc astfel mie insami ca exist.

Ce as putea scrie despre mine? Intotdeauna am detestat profund introducerile, simt o nevoie acuta de a sari peste ele. O lista mai mult sau mai putin scurta, seaca, cu date despre mine nu isi are rostul, ar desena doar o imagine vaga despre mine. Da, detest si imaginile vagi, jumatatile de adevaruri, ideile goale de continut, curiozitatea fara scop, etc., etc. “Are 23 de ani, ochii verzi, e scorpioanca, micuta, cu trup de copil, minte de adult si inima unei femei batrane; termina in curand psihologia, lucreaza de niste ani buni in HR – telecomunicatii si marketing direct; are prieteni, colegi, parinti, o sora, un caine si mai ales un trecut – viitorul nu e niciodata sigur”.

Suna banal si tocmai pentru ca suna banal sar peste aceasta introducere cu detalii amanuntite si voi scrie nici mai mult, nici mai putin decat exact ce imi trece prin cap, nu in ideea de a va transmite neaparat ceva ( daca totusi se intampla sa o fac sunteti liberi si invitati sa comentati si pozitiv si negativ ) ci in ideea de a fi eu sigura ca scriu, deci gandesc, deci exist🙂

29 Comments »

  1. mai iubita stii ce nu-mi place la tine? de ce inima unei femei batrane? ea e plina de melancolie si plange dupa ce nu mai poate fi. tu trebuie sa fii plina de speranta si sa te gandesti la toate cate or sa vina. te poop🙂

    Comment by ama — January 6, 2007 @ 7:32 pm | Reply

  2. draga mea, stai linistita, atunci cand in jurul nostru sau chiar in noi, totul moare, speranta este singurul lucru care mai ramane. inima mea nu plange dupa ce nu mai poate fi, plange pentru ceea ce este. cat despre toate care vor veni prefer sa nu ma mai gandesc acum si sa traiesc mai mult🙂 te pup si eu

    Comment by lexya — January 6, 2007 @ 7:40 pm | Reply

  3. deci nu ai inima unei femei batrane :)) ci a unei femei de 23 de ani care abia incepe sa se plimbe prin viata. uneori o mai luam si la fuga :)) fiecare cu ritmul sau. :*

    Comment by ama — January 6, 2007 @ 7:43 pm | Reply

  4. :)) promit ca nu o sa ma mai inscriu niciodata la un maraton

    Comment by lexya — January 6, 2007 @ 7:52 pm | Reply

  5. :)) ta poooop

    Comment by ama — January 6, 2007 @ 7:53 pm | Reply

  6. frumos scris. mereu am zis ca sunteti doua. acum cred ca sunteti mai multe printre care si una batrana🙂 (nu am vazut esentialul nu? sunt superficial, stiu. nu am substabta, stiu.)

    Comment by marius — January 6, 2007 @ 9:23 pm | Reply

  7. sormi, dupa ce mi-a cerut mana de 3 ori, pana acum, tocmai mi-a spus ca pe
    15 februarie…urmeaza..the wedding,,,
    so I tell it now to U, so you can be the 1st to know it…
    acum inteleg de ce sora lui imi spunea inainte de Craciun ca parintii lor se pregatesc..
    mor de fricutz
    pup

    Comment by isis — January 6, 2007 @ 9:34 pm | Reply

  8. Da, domnule Marius George, ati pierdut esentialul, dar stiu ca superficialitatea care va caracterizeaza nu e decat o forma de protectie la care recurgeti uneori🙂 daca nu te-as cunoaste mai bine, George, as zice ca esti “simplu”, dar pentru ca o fac, zic doar ca fugi🙂 Kiss u 2 my old friend

    Comment by lexya — January 6, 2007 @ 10:32 pm | Reply

  9. Sor’mea te mariti? Ce pot sa zic decat sa fie intr-un ceas bun, pentru ca imi doresc sa fii fericita. Sper sa fie bine, sa fie asa cum ti-ai dorit iar deziluzia si regretele sa stea departe de tine. Si daca tot am aflat prima, iti spun prima CASA DE PIATRA! te pup mult sis

    Comment by lexya — January 6, 2007 @ 10:44 pm | Reply

  10. referitor la esente si superficial…
    “Omul nu e nici inger, nici animal, nenorocirea e ca, incercand sa ajunga inger, devine animal”
    B.P.

    Comment by isis — January 7, 2007 @ 1:43 pm | Reply

  11. tinerete versus batranete:

    aminteste-ti mereu ca…

    Orice sfarsit, reprezinta un nou inceput

    Comment by isis — January 7, 2007 @ 1:44 pm | Reply

  12. Ai dreptate my sis cu ambele citate, din nefericire uitam de la ce am plecat si, mai grav, spre ce anume ne indreptam, iar transformarea in ce detestam mai mult e, uneori, inevitabila. Importanta este, nu numai constientizarea faptului in sine, cat posibilitatea si capacitatea noastra de a ne regasi telul intr-un mod integru, decent.
    Orice sfarsit reprezinta un nou inceput … nimic mai adevarat cu mici amendamente sunt multe cazurile in care acel sfarsit este doar unul aparent, in realitate el intinzandu-si tentaculele spre prezentul nostru. Le taiem sau nu? Tentaculele🙂

    Comment by lexya — January 7, 2007 @ 2:14 pm | Reply

  13. Primul lucru care imi vine in minte este ca: TRECUTUL ESTE MORT…!!
    Asa ca..nu poti sa construiesti decat luand-o de la inceput, altfel, aceste tentacule ale trecutului te incolacesc si te trag in adanc, mereu…
    In fiecare moment al vietii , te poti trezi, ca dupa un dus rece, spunandu-ti: GATA….
    EU DE ASTA NU VREAU SA MAI AUD…
    Iar in momentul ala, sa nu mai intorci capul spre trecut….
    DE LA ELIADE CITIRE:
    OMUL ACELA TRAIA IN PREZENT, CA SFINTII…
    Hai sa traim….sa ne traim..viata…poate e singura…

    Comment by isis — January 7, 2007 @ 2:37 pm | Reply

  14. :)) Dreptatea are intotdeauna doua taisuri, cert este ca nu putem trai in trecut, ne ratam, astfel, prezentul si poate viitorul. Dar nu il putem nici renega, ar insemna sa renegam o parte din noi, trecutul este responsabil pentru ceea ce suntem acum. Sunt momente in care toate imi aduc aminte de ce spunea Ileana Vulpescu: “Trecutul e o încăpere din prezent unde intrăm mai rar. N-avem decât să deschidem o uşă, atât şi suntem în trecut, iar uşa asta se deschide singură foarte des.”
    Trecutul nu trebuie sa fie mort, trebuie acceptat si mers mai departe. Pentru ca si viata merge mai departe, nu sta sa astepte pe nimeni.

    Comment by lexya — January 7, 2007 @ 3:21 pm | Reply

  15. “Trecutul nu trebuie sa fie mort, trebuie acceptat si mers mai departe.”

    Ce este trecutul? Momente trecute, intamplari, bucurii, suparari, realizari, emotii, strazile copilariei, scolile pe unde am invatat, cladirile orasului “meu”, alea-alea, bune sau rele, asa cum ni le mai amintim.

    Uneori ne intoarcem in acele momente/locuri. Cladirile, strazile, orasele, chiar si oamenii, sint tot acolo, aproape neschimbate. Daca de ele ne-ar fi dor, ar trebui deci sa simtim la fel ca atunci, nu? Si totusi nu mai sintem in stare. Doar sint toate acolo, in jurul nostru, aproape asa cum le-am lasat si ni le amintim. How come the magic is gone, though? Ce anume lipseste? De ce totusi locurile ne par pustii si oamenii straini?

    Pt ca nu doar de trecut ne e dor. In realitate, ne e dor de NOI INSINE IN ACEL TRECUT. Doar ca noi, cei de atunci, nu mai existam. Ne e dor de ceea ce nu mai exista.

    Comment by Verucic — January 7, 2007 @ 6:29 pm | Reply

  16. draga mea… zambeste, maine poate fi mai rau🙂

    Comment by gaita — January 7, 2007 @ 7:47 pm | Reply

  17. Are verucica un stil, exact in momentele cele mai tulburi gaseste ceva simplu, calm si intelept de zis. Sunt cateva calitati pe care le vad la ea si ma fac sa-mi fie extrem de draga, este constanta dar niciodata nu inceteaza sa te uimeasca. Pup ver
    P.S. Gaita, zambesc, maine intotdeauna va fi mai bine! :))

    Comment by lexya — January 7, 2007 @ 10:02 pm | Reply

  18. Chiquita, mi amor
    Merci ptr gandurile frumoase🙂

    Stii doar ca eu, chiar daca sunt departe(fizic) iti voi fi mereu aproape, asa cum stiu, asa cum pot ….

    Am incetat sa fiu ca altii, sa multumesc pe altii, sa slavesc pe altii si am inceput sa ma respect pe mine. Ce imi doresc mie, iti doresc si tie!

    Orice ai face, orice ai zice … FA-O ASTFEL INCAT SA ITI FIE TIE BINE!

    TU esti tot ce ai mai bun pe lume🙂

    ta poopa fata (si facem un pas pe urmatoarea treapta )

    Comment by Verucic — January 7, 2007 @ 11:12 pm | Reply

  19. Fetele mele: Zise batrana cu chipul de guma si braul de lana:))
    Eu ma refeream la experientele negative din trecut, nu la toata devalmasia noastra e viata:D
    LExa si Vera
    Va pupa…Parshuletzu

    Comment by isis — January 9, 2007 @ 11:17 am | Reply

  20. Draga parshule,
    In nevolnicia noastra am trecut de la una la alta si tot asa pana am uitat de la ce am plecat, dar nu conteaza, asta e farmecul unei discutii intre prieteni – pierderea in detalii si idei :))
    Te pupam si noi din acelasi birou

    Comment by lexya — January 9, 2007 @ 11:27 am | Reply

  21. Buna seara! Cum pot face sa fiu instiintat de fiecare data cand publicati o insemnare? Ma pot abona cumva, exista o astfel de optiune (ca la weblog.ro)?
    Ma bucur ca am descoperit blogul Dvs. Noapte buna!

    Comment by Kolonelul — January 10, 2007 @ 10:59 pm | Reply

  22. Buna dimineata🙂 Daca exista o astfel de optiune, eu inca nu am descoperit-o. M-am inscris de cateva zile doar si recunosc ca nu am avut timp sa ma ocup prea mult de blog. Ma interesez insa si va anunt, oricum sunt slabe sanse sa gasiti ceva interesant aici🙂 nu am veleitati de scriitor si nu sunt prolifica din acest punct de vedere. Scriu rar si atunci cateva franturi de ganduri disparate, mai mult eu catre mine, decat eu pentru ceilalti. Ma bucur ca ati descoperit acest blog dintr-un singur motiv: mi-ati dat ocazia sa-l descopar eu pe al dvs🙂
    O zi buna!

    Comment by lexya — January 11, 2007 @ 9:29 am | Reply

  23. cred ca e valabila si “arunc cu pixuri in oameni pe strada, deci exist” si e mai fun😀

    Comment by Christ Saddler — February 15, 2007 @ 5:57 pm | Reply

  24. :)) true, but i’m a small person😛 nu-mi permit sa arunc cu nimic in nimeni. daca riposteaza ce fac? asa macar scrisul nu dauneaza grav sanatatii🙂

    Comment by lexya — February 15, 2007 @ 6:10 pm | Reply

  25. Mda, dar poate dauna psihicului sau cum spunea Toma Caragiu, “scrisul este o arma, iar dumneata (Mateias) tragi”.🙂 Totusi, nu toti avem impresia ca suntem pe interior mai batrani decat suntem de fapt? Oare nu expeienta de 20 si ceva de ani ni se pare echivalenta cu cea de 80? Totusi cred ca este o etapa in viata oricarui tanar sa se creada mai matur decat este si la un moment cand incepe sa invete iar isi da seama ca mai are nu stie mare lucru. Lexya, nu te cunosc si este posibil sa ma insel, dar cred ca unicitatea ta nu sta in faptul ca “ai inima batrana” ci in modul in care ii percepi pe cei din jur.

    Comment by Catalin — March 4, 2008 @ 12:22 pm | Reply

  26. Ai dreptate, nu ma cunosti🙂 e posibil sa ai dreptate si in celelalte aspecte asa cum nici unicitatea mea nu sta doar in modul cum ii percep pe cei din jur😛
    Inceputulul asta a fost scris acum un an jumate oricum🙂 sa zicem ca se schimba multe
    Cheers

    Comment by lexya — March 4, 2008 @ 4:32 pm | Reply

  27. E .. noiembrie , La multi ani!

    Comment by gabilutza — November 11, 2009 @ 9:04 am | Reply

  28. >:D<

    Comment by lexya — November 12, 2009 @ 4:02 pm | Reply

  29. Interesant! Sper ca imi dai voie sa rasfoiesc si eu putin prin gandurile tale. Multumesc.

    Comment by Simone — December 9, 2014 @ 1:23 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

