LEXYA – life through my green eyes

January 28, 2007

Identitate “furata”

Filed under: Ganduri — lexya @ 8:41 pm

the_masquerade_by_amalie.jpg

Ziua-mi incepe cu un vis. De cateva saptamani ma trezesc dimineata cu strania senzatie ca nu sunt eu in propriu-mi pat. Ca si cum altcineva a patruns noaptea in casa mea, in camera mea, in patul meu, in gandurile mele, furandu-mi identitatea.

Imi amintesc franturi din cosmar, le alung si realizez ca iar sunt in intarziere si astept din secunda in secunda telefon sau mesaj de la birou: “unde esti?”.

Ma uit in oglinda si parca nu ma recunosc. Privirea asta a fost dintotdeauna a mea? Nici culoarea ochilor nu mai pare atat de intensa. Stresul ultimelor saptamani incepe sa-si spuna cuvantul. Observ robotic realitatea in care exist. Simt cu raceala cum ma detasez si privesc, oamenii, conjuncturile, pe mine, fara subiectivismul cu care suntem atat de obisnuiti si ar trebui sa fie parte integranta.

Momentele astea de “detasare” totala devin adevarate revelatii. Cum am procedat in situatia cutare si cutare, acolo am gresit, acolo am fost superwoman, atunci ar fi trebuit sa fiu calma, altadata ar fi trebuit sa-l las sa “moara” pe X care intr-o zi nu ma va lasa sa “traiesc”, etc., etc. … Eu ca eu, situatiile ca situatiile, dar oamenii? Ii vezi in jurul tau agitandu-se, respirand, existand si te intrebi de ce nu poti atinge acele fire nevazute care ne leaga unii de altii, desi stii sigur ca ele exista? Omul este un biped care nu poate trai fara relationare. Are nevoie de ea ca de aer, altfel, si-ar pierde brusc sensul vietii.

Serile trecute am primit un mesaj care mi-a amintit ca sunt oameni care depind de noi si de care depindem, oameni care ne iubesc si pe care ii iubim, oameni care se gandesc la noi si la care ne gandim. Nu e ca si cum as fi uitat, dar cotidianul are “meritul” de a te dispersa in diverse activitati care iti incetoseaza sufletul. Sunt cateva unde de regret … acesti oameni poate merita mai mult de la mine si eu nu ma ridic intotdeauna la nivelul asteptarilor lor. Ar trebui …

Tot zilele astea observam “la rece” o alta categorie de persoane. Cei pe care i-am ridicat in diverse momente pe un piedestal nemeritat, cei in care mi-am dorit sa vad un bine care nu stiu daca a existat candva. Ai vazut vreodata intr-un om altceva decat au vazut cei din jur? Eu una cred ca am vrut sa vad mai mult decat era … Iar sentimentul ca am fost speciala incepe sa se estompeze. Ce au cautat oamenii astia in viata mea? Si mai presus de toate, de ce am vrut ca tocmai lor sa le acord mai mult decat merita? E ciudat sa privesti din exterior.

Incerc sa ma uit “in mine” si sa-mi dau seama daca sunt tot eu acolo sau trebuie sa aduc in fata legii universale un infractor, un hot de identitati si sa-i dau doua palme ca m-a ales tocmai pe mine. Sunt gandurile mele? Sentimentele mele? Mai simt ceva? Ma vreau pe MINE inapoi! Unde sunt?

Maine e o noua zi de cautari :) 

“E poate ca o datorie să vezi prezentul în culori mai negre decât e, de fapt; pentru ca din această vedere să izvorască o luptă mai hotărâtă spre mai bine.” – Lucian Blaga

28 Comments »

  1. imi permit si eu sa comentez un pic…k de obicei de altfel😛 “sentimentul ca am fost speciala incepe sa se estompeze. Ce au cautat oamenii astia in viata mea? Si mai presus de toate, de ce am vrut ca tocmai lor sa le acord mai mult decat merita?” hai sa le luam p rand … nu ai fost speciala ci eshti speciala, TU asa cum eshti prin personalitatea ta, prin trairile tale, prin sentimente, eshti pur si simplu TU “o fiinta speciala” – si intr-adevar recunoasc voi sunteti cele mai speciale fiinte, si meritati tot ce e mai bun, mai ales tu🙂 …. “Ce au cautat oamenii astia in viata mea? Si mai presus de toate, de ce am vrut ca tocmai lor sa le acord mai mult decat merita?” buna intrebare🙂 insa cred ca e cineva acolo sus care le randuieshte pe toate , si tine minte ceva, acelasi lucru mi s-a zis si mie candva “nimic nu e intamplator”🙂 :* … sa ai grija de tine

    Comment by sky — January 28, 2007 @ 9:41 pm | Reply

  2. tu ramai speciala si viata merge tot timpul inainte, chiar daca sunt coborasuri si urcusuri, o sa reusesti sa ajungi fericita, numai daca nu te inchizi in tine. asa ca aleaco, optimismul trebuie sa existe in tine si trebuie sa mergi inainte si sa te regasesti cat mai repede. take care chica. si daca nu te vad optimista te ciufulesc:P

    Comment by blindheimdall — January 29, 2007 @ 8:01 am | Reply

  3. “Nimic nu e intamplator” – notiunea de “coincidenta” a fost inventata doar pentru ca nu putem intelege sensul tuturor lucrurilor sau intamplarilor din viata noastra, aici sunt perfect de acord cu tine. Cat despre acel cineva de acolo de sus care le randuieste pe toate, consider ca daca exista, are multe explicatii de dat :))
    Merci pentru comment, inca incerc sa-mi dau seama daca ne cunoastem sau nu, nick-ul nu-mi spune nimic dar tonul este familiar🙂
    Take care of u 2

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 8:02 am | Reply

  4. Mr. Blindheimdall u know me si stii ca oricat m-as “impiedica” intotdeauna ma ridic si merg inainte🙂
    la partea cu ciufulitul mai greu :))) poate virtual. Pup my dear friend

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 8:06 am | Reply

  5. domnisoara lexya🙂, de ciufulit nu o sa te ciufulesc virtual😀, te stiu si stiu ca te ridici tot timpul si mergi inainte, dar de fiecare data te ridici mai greu, te legi de trecut si asta te inchide. lasa trecutul la locul lui si trateaza fiecare zi cu veselie. traieste prezentul pentru viitor, nu pe baza unui trecut care te-a cam debusolat. take care chica si tot te ciufuluesc daca nu te vad optimista. eu cand zic ceva am dreptate😛

    Comment by blindheimdall — January 29, 2007 @ 10:25 am | Reply

  6. Stii cat ma scot din sarite frazele astea cu “fii vesel!” :)) Nu sunt o pesimista din fire, sunt doar genul de om care se bucura atunci cand are motive sa o faca.
    Ce ma sperie cel mai tare e faptul ca mereu ai dreptate. Daca nici tu nu mi-ai prevazut in ultimul an, mai ceva ca mama omida, toti pasii … si toate aspectele neplacute din viata mea … apropo ceva bun in viitorul meu cand o sa “vezi”?😛

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 10:44 am | Reply

  7. simt acolo ca o sa fie ceva bun in viitorul tau😛, tatal fluture si-a luat vacanta, prea multa munca strica. oricum sforta fie cu tine domnisoara😛.

    Comment by blindheimdall — January 29, 2007 @ 11:52 am | Reply

  8. :)) u made my day :)) again !
    pups

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 11:59 am | Reply

  9. nice, esti toata un zambet. uite un sfat: iesi din birou si pe toti care-i vezi in cale, ii imbratisezi si ii saruti.😛😛😛

    Comment by blindheimdall — January 29, 2007 @ 12:09 pm | Reply

  10. :)) nu se poate aplica sfatul din mai multe motive:
    1. daca ies din birou dau de colegi pe care nu ii pot saruta pentru ca au iubite/neveste si risc paruiala :))
    2. din firma nu pot iesi am mult prea multa treaba si nu-mi permit, dar presupunand ca totusi as face-o, as da peste straini si eu nu ma pup cu straini
    imi ramane varianta cu “suna un prieten” ceea ce se si intampla deja🙂

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 12:16 pm | Reply

  11. exista si metoda 50 50, sau sa intrebi publicul😛

    Comment by zaghost — January 29, 2007 @ 12:17 pm | Reply

  12. :)) nu-mi plac jumatatile de masura, iar publicul evit sa-l intreb. Publicul intotdeauna greseste

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 12:21 pm | Reply

  13. dar nici metoda “suna un prieten” nu e buna tot timpul. poate saracul e ramolit si nu stie raspunsul😛

    Comment by zaghost — January 29, 2007 @ 12:23 pm | Reply

  14. :)) ai mei prieteni nu sunt :D:D
    si daca ar fi, imi sunt dragi si macar le aud vocea

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 12:30 pm | Reply

  15. hmm… pai astept candva sa ma suni :))

    Comment by zaghost — January 29, 2007 @ 12:38 pm | Reply

  16. deal🙂

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 12:40 pm | Reply

  17. mmmm….sunt o umbra din trecutul tau nu prea indepartat…imi fac aparitia cand apare soarele🙂 …. pot spune ca ne cunoastem, intr-o oarecare masura … si ma bucur ca te cunosc🙂

    Comment by sky — January 29, 2007 @ 6:05 pm | Reply

  18. cu toate ca in ultima vreme nu prea am vb… asta e…timpul asta ce sa-i faci, ridica fara sa-ti dai seama bariere intre oameni

    Comment by sky — January 29, 2007 @ 6:07 pm | Reply

  19. :)) detest sa fiu curioasa
    timpul nu ridica bariere intre oameni, se pricep mult prea bine sa o faca si singuri
    Welcome to the present, past shadow. Sunt oarecum obisnuita, trecutul revine mereu sub o forma sau alta, ceea ce nu intotdeauna e un lucru rau🙂 Depinde de trecut …
    Thx for your comments

    Comment by lexya — January 29, 2007 @ 6:21 pm | Reply

  20. :)) curioaso😛 … of curiozitatea asta , cred ca e o caracteristica generala la voi femeile … asa e😉 mai dai cu capu de trecutu asta, bata-l vina, nu ai cum sa scapi de el, te loveshti te ridici, te scuturi de praf si mergi mai departe😉 … peace !!!🙂

    Comment by sky — January 30, 2007 @ 1:59 pm | Reply

  21. peace? :))) i’m always on a war brother :))

    Comment by lexya — January 30, 2007 @ 2:03 pm | Reply

  22. make love not war😛 … dar merg si impreuna intr-o oarecare doza😀

    Comment by sky — January 30, 2007 @ 2:32 pm | Reply

  23. combinatia de care vorbesti este halucinanta cand le faci cu aceeasi persoana, dar nu duce la nimic real. Din experienta personala as zice make love OR make war. Asa macar stii exact ce statut ai🙂
    Cheers

    Comment by lexya — January 30, 2007 @ 2:36 pm | Reply

  24. :)) da sunt de acord cu tine, insa unde mai e placerea?… prea mult razboi strica, la fel si prea multa dragoste…ar fi ideala o cale de mijloc

    Comment by sky — January 30, 2007 @ 4:31 pm | Reply

  25. cine a zis de “prea mult”? eu ma refeream doar la definirea relatiilor pe care le ai cu diversi🙂 nu la la alegerea exclusiva a unei cai pe care sa o folosesti in toate situatiile. Nu suport ambiguitatea🙂
    Iar calea de mijloc poate fi folosita doar de initiati, parerea mea, altfel risti sa te pierzi in mediocritate nu in pace🙂
    o seara placuta

    Comment by lexya — January 30, 2007 @ 4:57 pm | Reply

  26. 🙂 frumos spus … psihologic vorbind🙂 … dak va fi sa fac o a doua facultate sigur o sa fie psihologia … numai ca ma cam pierd in idei cateodata😛 … scrii foarte mishto … felicitari

    Comment by sky — January 30, 2007 @ 6:05 pm | Reply

  27. Merci, desi la capitolul scris nu ma consider prea grozava. Mai mult “spun” ce-mi trece prin minte.
    Bine ai venit in lumea blog-urilor Chrystian :)) ai fost descoperiiit h3h3
    Cheers

    Comment by lexya — January 30, 2007 @ 6:27 pm | Reply

  28. 😛 e timpul sa iesim la lumina “past shadow” :))

    Comment by sky — January 30, 2007 @ 9:15 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

