LEXYA – life through my green eyes

November 25, 2007

Destin sau caracter?

Filed under: Ganduri — lexya @ 10:24 pm

sadness_of_an_angel.jpg 

Sfarsit de noiembrie 2007, 10:51 PM  

Nu am mai scris un rand de ceva vreme … oameni dragi ma tot intreaba daca mi-am uitat blogul sau daca sunt in greva de scris. N-am uitat … iar greva a survenit din motive diverse.

A mai trecut un an din viata mea …

Gandurile din aceasta seara … cum si daca ne “construim” prezentul si viitorul.

Teorii:

DESTÍN ~e n. 1) Forţă supranaturală care determină în mod irevocabil cursul evenimentelor; fatalitate; ursită; soartă. 2) Ansamblu de evenimente consecutive care au loc independent de voinţa unui om şi care compun viaţa lui. /<fr. destin

CARACTÉR, caractere, s.n. 1. Ansamblul însuşirilor fundamentale psihice-morale ale unei persoane, care se manifestă în modul de comportare, în ideile şi în acţiunile sale.

Este omul ansamblul faptelor sale? Se joaca Zeii Zaruri? Suntem CEEA CE GANDIM? Ma intreb cine a inventat povestea ursitoarelor din praf de stele. Batranul scoate din condeI Idei si vieti. E nemuritor?

Si daca intr-o zi ma trezesc ca vreau sa-mi scriu singura povestea? Destinul modeleaza caracterul sau caracterul tine haturile destinului …

Si mai am o curiozitate, cand va priviti in oglinda, ce vedeti? Cand sunteti fericiti pe cine sunati? Cand aveti o zi proasta, va simtiti singuri, cand va e dor … la cine va ganditi?

E tarZiu si maine e intotdeauna o noua Zi pana’ntr-o Zi🙂 Chem gandurile lasate libere inapoi in casa si incui poarta. Nimic nu mai e sigur in vremurile astea. Noaptea Trecuta o umbra din Trecut m-a imbratisat si i-am simtit dimineata parfumul pe perna. Sufletul nostru e mult mai liber decat ne place noua sa-l cenzuram, zboara mereu spre ceea ce isi doreste. Viata ne-o construim inSa Singuri.

Concluzie: “A man’s character is his destiny.” 

http://www.youtube.com/watch?v=t4c1HC52cPM

6 Comments »

  1. Bun topicul…Chiar ma gandeam la asta in ultimele zile…luni…

    Ce mi-a atras mie atentia este greutatea de a prelua controlul asupra propriului destin, vieti, experiente…Ai observat acea forta invizibila care te trage intr-o directie in care nu vrei sa mergi si chiar ai facut eforturi mari de a nu ajunge acolo? Poti sa ii spui dumneazeu, satana, inconstient…?

    O alta chestie e dependenta calitatii vietii de chimismul intern. Cat de usor poate sa se modifice perceptia noastra despre viata cand te simti deprimat sau cand esti pe stimulente, cum gandurile se ridica parca din acea apa involburata numita “stare”. Cand e verde si miroase urat…cam asa e si viata ta…cel putin asa cum o consideri tu. La fel cand e proaspata si albastra…cat de bine te simti si cum poti sa treci peste tot. Si diferenta consta doar in prezenta sau absenta catorva molecule…Frustrant de simplu, nu?

    Iar despre caracter…no comment.

    Comment by Adrian — November 26, 2007 @ 8:41 am | Reply

  2. D-zeu, satana, inconstient, fortele noastre antagonice, discrepantele dintre necesitatile realitatii exterioare si interioare … fiecare are propriul sistem de valori si credinte.

    Dependenta vietii de chimismul intern … exact la asta ma gandeam eu lunile astea trecand printr-un sinusoidal. Si mai mult decat atat … dependenta chimismului intern de viata … Frustrant de complicat … mi se pare mie.

    Comment by lexya — November 26, 2007 @ 9:11 am | Reply

  3. welcome back >:D<

    Comment by chrystian — November 26, 2007 @ 8:14 pm | Reply

  4. >:d< the best pushtiu ever. Pup!

    Comment by lexya — November 26, 2007 @ 8:26 pm | Reply

  5. Ce ti-e si cu psihologi astia !😛

    Comment by Koj — November 26, 2007 @ 9:58 pm | Reply

  6. :)) uite cum apare el din copilarie🙂

    Comment by lexya — November 26, 2007 @ 10:12 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

