LEXYA – life through my green eyes

November 27, 2007

Gentle rain

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 6:14 pm

girl                                   Dezvaluim secrete🙂

Sunt un om care afiseaza duritate. E partea din mine care m-a ajutat sa trec peste multe evenimente. Nu lamentarile, nu victimizarea, nu lasitatea, ci duritatea afisata la exterior. Si nu ma refer acum la agresivitate, agresivitatea e o greseala care, dupa parerea mea, trebuie sa ramana in stadiul de adolescenta. Duritatea vine odata cu maturizarea. Azi am auzit din nou pe cineva care nu ma cunoste spunandu-mi: “esti un om puternic!”. Sunt un om puternic chiar si atunci cand gresesc, chiar si atunci cand pic de la o inaltime prea mare, dar intotdeauna ma ridic. Putini mi-au cunoscut insa partea soft si asta pentru ca dezvaluirea necesita adaptare si incredere. Chiar daca de multe ori investirea increderii s-a dovedit a fi un fiasco, am ajuns la concluzia ca nu regret nimic. Le multumesc tuturor oamenilor cu care la un moment dat am interactionat, bine sau rau, pentru ca de la fiecare am avut de invatat si fiecare are un aport, o amprenta asupra vietii mele. Nu toate rezultatele au fost roz, dar fiecare dintre ei a fost la un moment dat alaturi de mine in bine sau in rau si asta inseamna viata. Toti sunt parte din viata mea.

Cei care au apucat sa vada partea soft stiu frantura din gandurile si sentimentele mele, stiu ca sunt o romantica incurabila indiferent cat house ascult, ca ador tandretea in ciuda turnului de gheata, ca iubesc oamenii orice s-ar intampla, ca inteleg multe chiar daca am pretentii uneori mai mari, ca …. urmeaza un etc. vast.

Lor, si nu numai, le dedic melodia: http://www.youtube.com/watch?v=IEpkCT13R8c Fiti duri, ironici, sceptici, buni, rai, destepti, maturi, responsabili, copii, romantici, creativi, fiti ce considerati voi ca trebuie sa fiti ca sa aveti o viata implinita alaturi de oameni dragi.

O seara frumoasa,

Lex

How gentle is the rain
That falls softly on the meadow
Birds high up in the trees
Serenade the flowers with their melodies

Oh, see there beyond the hill
The bright colours of the rainbow
Some magic from above
Made this day for us just to fall in love

Now I belong to you
From this day until forever
Just love me tenderly
And I’ll give to you every part of me

Oh, don’t ever make me cry
Through long lonely nights without love
Be always true to me
Keep this day in your heart eternally

Someday we shall return
To this place upon the meadow
We’ll walk out in the rain
Hear the birds above singing once again

You’ll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

You’ll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

Just hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

You’ll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

19 Comments »

  1. fata.. ti-am mai zis .. esti un om exceptional si mi se pare normal.. doar ma cunosti pe mine!!!!!!!
    :)))))))))

    Comment by MAFu — November 27, 2007 @ 6:41 pm | Reply

  2. :)) nu te-ai putut abtine nu? :))
    Ce s-ar fi ales de capul meu daca nu cresteam impreuna?
    Eram frumoasa, desteapta si bogata pana acum :))
    macar am suflet bun si tu pic de modestie :))

    Comment by lexya — November 27, 2007 @ 6:47 pm | Reply

  3. Multumesc pentru gandurile pe care ma lasi sa le citesc…de multe ori prind forta si gasesc un sprijin in cuvintele tale…numai ca ma enerveaza ca uneori parca uiti sa mai scrii…Te pup

    Comment by Marce — November 28, 2007 @ 12:18 pm | Reply

  4. Stii, la un moment dat, mi-a trecut prin minte sa restrictionez accesul la blog. Si asta pentru ca in genere scriu pentru mine. Apoi am realizat ca este o modalitate de a interactiona si, uneori, de a patrunde in gandurile altora prin raspunsurile pe care le primesc🙂 si acum ma bucur ca nu l-am “inchis”. Nu uit sa scriu …
    Pup u !

    Comment by lexya — November 28, 2007 @ 6:15 pm | Reply

  5. Si pentru mine e melodia?🙂

    Sigur ca e, pentru ca am atatea calitati… sunt bun, rau, destept, imatur, responsabil si iresponsabil, copil, romantic, creativ…

    10x 4 the song😉

    Comment by criserb — November 29, 2007 @ 6:12 am | Reply

  6. Nu stiu cine sau cum esti, probabil ca e si pentru tine melodia.
    Cu placere,
    O zi deosebita🙂

    Comment by lexya — November 29, 2007 @ 8:38 am | Reply

  7. citesc, uneori , si imi dau seama ca sunt f f batrana…numai am rabdare sa analizez tot..parca numai am timp..(?!!) dar imi aduc aminte ca erau pagini pline cu ganduri…cu filozofie…cu…(si erau scrise cu pixul si citite doare de cel,cea caruia ii erau adresate..) si spunea ca iubesc oamenii, ca toti au ceva bun…(corespondam cu un prieten a lui Dan care era student la marina-un om deosebit) si desfaceam viata in patru cu cea mai buna prietena (in fiecare dim ne lasam in casuta postala zeci de pag) si…ACUM stiu …nimeni si nimic nu tr sa te socheze si sa te surprinda…nimeni nu e mai grozav ca altul…suntem unici dar LA FEL…. ASTA e comentariu? nu…scuze…e frumos sa spui la 23 de ani ca…multumesti…e bine ca inveti de la toti…dar prea multa invatatura strica…

    Comment by simi — November 29, 2007 @ 9:06 am | Reply

  8. 🙂 24🙂 credeti ca imbatranesc?😛
    Prea multa invatatura te marcheaza, corect. Nu am insa de ales, mai bine invat si merg mai departe decat sa raman cantonata in conjuncturi si sa-mi petrec viata judecand. Mai bine ii iubesc sau fug, decat sa-i urasc. Nici n-as putea oricum🙂 Va pup mult

    Comment by lexya — November 29, 2007 @ 9:30 am | Reply

  9. 24?..vai scuze..asta explica multe…(eu de ce nu pot pune fetze…?)

    Comment by simi — November 29, 2007 @ 1:04 pm | Reply

  10. pai eu le stiu scurtatura din tastatura deaia😛
    >:D<

    Comment by lexya — November 29, 2007 @ 1:13 pm | Reply

  11. Ti-am citit mereu blogul si foarte mult comentariile celorlalti. In final am ajuns la concluzia ca foarte
    multi nu se uita in oglinda sa se vada si pe ei. Asa ca nu te descuraja, continua sa scri, iti faci un bine tie.

    Comment by ionut — November 29, 2007 @ 2:44 pm | Reply

  12. 🙂 merci mult pentru comment, imi face mare placere cand redescopar prieteni cu care am colaborat in diverse momente si situatii🙂
    oamenii se uita in oglinda si vad multe fete ale lor, oricum comentariile sunt liber venite, rar cenzurez ceva. Dreptul la opinie, pertinenta sau nu, exista. Pupici

    Comment by lexya — November 29, 2007 @ 2:55 pm | Reply

  13. TU esti TU si te voi iubii mereu pentru asta. Esti omul cu cea mai “verticala” (daca imi e permis sa spun asa) colaoana vertebrala … Esti omul care ma asculta in orice moment … Care priveste la fel de obiectiv viata si cand e fericita si cand e trista … Care e capabila sa dea un sfat unui prieten oricand … Esti buna si dulce si desteapta si sensibila si romantica, dar poti la fel de bine sa fi rea si dura si nepasatoare … Am invatat de la tine ca trebuie sa fi cu fiecare asa cum merita … Si mai stiu ca mi-ai spus o data ca oamenii care conteaza si care ma iubesc o sa ma cunoasca asa cum sunt!

    :* :* :* :* :*

    Comment by EU — November 29, 2007 @ 7:13 pm | Reply

  14. “Never let the fear of striking out keep you from playing the game.”

    Cea mai mare greseala pe care o poti face in viata este sa iti fie frica in continuu ca vei gresi. Toti gresim, mai ales cei care fac ceva, ca de exemplu sa traiasca. Esuarea este, deseori, primul pas catre
    succesul real.

    Opriti straduinta de a fi perfecti! Cand ai ceva important de decis, spune-ti ferm ca o vei face. Insa nu te astepta sa fie “alegerea perfecta”. Insitarea catre excelenta este benefica; insistarea catre perfectiune este frustranta, neprductiva si o teribila pierdere de timp.

    Realitatea e ca suntem ca un plic de ceai: nu stii cat de tare esti decat cand te-ai scufundat in apa fierbinte.

    Esecul este ceva ce poti evita prin a nu spune nimic, a nu face nimic …. a fi NIMIC(genul impersonal, chiar nu vroiam sa scriu “nimeni” a carui explicatia o voi da, poate, altadata)

    “Remember there are two benefits to failure. First if you do fail, you learn what doesn’t work; and second, the failure gives you an opportunity to try a new approach” (Roger Van Oech).

    “Never let the fear of striking out get in your way” (Babe Ruth, strike out king, home run king).

    Nu stiu de ce am o pofta nebuna de scris.
    Stau in pat, cu un pahar de sampanie in mana … laptopul pe brate .. o lumanare arde aproape stinsa pe un suport … aud suflul greu al somnului lui Iulian.

    Imi trec prin cap mii de intrebari, mii de solutii, mii de idei, mii de ganduri negre, mii de sperante, mii de multumiri, mii de …. mii de … si

    da, exact

    apoi stop.

    e liniste.

    vad niste randuri goale si cursorul clipind ritmat. el ma asteapta sa scriu. el ma asteapta pana cand creierul meu este pregatit sa proceseze informatia si sa dea comanda de “tastat”.
    Stii, uneori totul este biologic. preferintele cerebrale asemanatoare faciliteaza comunicarea.

    Am vazut Cenusareasa moderna, film care ti-l recomand cu placere, si mi-a placut, ptr ca in basme poti cauta simbolsmul. Se pot adapta oricarui timp…

    tu stii, de ceva vreme ma macina niste ganduri.
    ma intreb tot mai des ce este prietenia. prietenia este satisfacerea preferintelor cerebrale? este drogul mintii ? sau oare medicamentul? nu, cred ca hrana!
    Ma gandeam la drog pentru ca vrei din ce in ce mai mult, primesti dai, totul la max.
    Medicament ziceam ca e ptr ca alina multe chestii.
    Dar cel mai bine e definia ca hrana. O cauti cand ti-e foame, ti-o formezi ca sa iti aduca satisfactie, daca gresesti ingredientele nu iti place, daca expira iti face rau si daca pute, fugi de ea si nu mai vrei sa auzi.

    cred ca nb

    Ps: ar trebui sa imi fac si eu blog …

    Comment by Ver — December 2, 2007 @ 11:56 pm | Reply

  15. @ Ver🙂 nu incetezi niciodata sa ma uimesti🙂 mai ales in noptile fara de somn cand ai inspiratie si exprimi liber ce-ti trece prin minte, iar eu ajung dimineata la birou si imi incep ziua cu gandurile tale. o sa-mi lipseasca mult asta desi stiu ca indiferent de locurile in care ne vom afla, intotdeauna vom fi prietene. si mai mult decat atat, ne vom exprima parerile, la liber, fara taisuri si orgolii. Stii cat au contat pentru mine toti anii astia? am eu un feeling ca stii🙂
    >:D< te pup

    Comment by lexya — December 3, 2007 @ 8:26 am | Reply

  16. @ mahavira🙂 oamenii aia se numesc familie🙂 si prin familie tu sa intelegi ce vrei, ce simti dar si ce trebuie. Kiss u, my vara😛

    Comment by lexya — December 3, 2007 @ 8:31 am | Reply

  17. lexya ii cea mai moody, girly, emo ever

    Comment by tifos — December 6, 2007 @ 2:43 pm | Reply

  18. Salutare!
    Frumos blog.
    Dar totusi… atat de multa filozofie , atat de multa scarpinare olteneasca? Eu cred ca viata ( totul ) este mult mai simplu decat pare, nu are rost s-o complicam noi ( decat daca ne place ) . Take it easy.

    Daniel:P

    Comment by Danielu — January 13, 2008 @ 8:39 pm | Reply

  19. Welcome Danieluuu🙂
    e un blog, sunt ganduri, idei …
    I’m taking it easyyyyyyy
    >:D<

    Comment by lexya — January 14, 2008 @ 6:17 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

