LEXYA – life through my green eyes

March 2, 2008

“Love in time of cholera”

Filed under: My eyes seen — lexya @ 7:30 pm

Duminica, 2 martie 2008

Bunul meu prieten Adi imi recomanda un film pe care nu reusesc sa-l gasesc. In cautarile mele febrile descopar insa cartea. Troc: eu ii trimit cartea el imi trimite filmul.

Impresionant. Ecranizare a romanului lui Gabriel Garcia Marquez, povestea contrasteaza sacralitatea sentimentului si transpunerea in lui in real.

Incompatibilitate sociala – respingere – obsesie – viata – razboi- holera – moarte – casatorie – adulter – dragoste – cautare – vesnicie – implinire.

“dragostea este o iluzie”

“de ce ai succes la femei? femeile simt goliciunea din sufletul meu. nu se simt amenintate. inima mea are mai multe camere decat un bordel”

El, care nu reuseste sa treaca peste esec si cauta dragostea in sute de femei ce nu reprezinta nimic.

Ea, care, trece peste, si pune la indoiala toata viata, veridicitatea sentimentului.

Insistenta lui, intalnirea de peste jumatate de secol inchide cercul si completeaza. “Nu moartea este fara limite, ci viata”

How long would you wait for … ?

youtube=http://www.youtube.com/watch?v=jTrlxF_vyfQ

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

