LEXYA – life through my green eyes

March 14, 2008

Lassie!

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 6:28 pm

 pui mic

Multi dintre voi sunteti asaltati pana la refuz de anunturi diverse primite pe mail, mess, mobil, etc. etc. Prin urmare am decis sa nu-mi “terorizez” cunostintele prin metoda “mass”. Va scriu aici cateva randuri, va las cateva poze, cu mentiunea: iubitorilor de animale, de caini, in mod special.

Linda

Pe 24 ianuarie 2008 au venit pe lume 7 puiuti minunati de Collie (aka Lassie), 5 baieti si 2 fetite. Sunt ingrijiti, iubiti, au vaccinele la zi, dar cum stapanii au deja 2 fete Collie si un pisic, nu pot pastra mica armata chitaitoare, viitoare latratoare. Nu au facut o afacere din asta, prin urmare nu au pretentii materiale mari. Un pui costa 100 euro (pret negociabil, in cazul in care cineva nu isi permite suma).

Stiu din experienta personala (am avut si eu o “Lassie” in adolescenta) faptul ca sunt niste fiinte uimitor de inteligente si de afectuoase. Este o rasa eleganta. Pentru mai multe informatii, va stau la dispozitie.

pui mici

Cine se simte capabil sa iubeasca si sa aprecieze un asemenea caine este invitat sa-mi dea un semn de viata. Poate multi dintre voi aveti deja un catel, doi, trei acasa, dar ma gandesc ca, prin intermediul prietenilor, colegilor, familiei, sigur gasim persoane interesate de acesti pui mici. Mi-as ruga si prietenii buni sa ne ajute prin intermediul blog-urilor personale.

Thank youuuuuuu🙂

burtos

Pe la 18 ani ma gandeam … atunci cand voi fi “la casa mea”, pe langa 2-3, 5 copii🙂, o sa-mi conving sotul sa crestem Collie. Nu e momentul acum, dar inca n-am renuntat la imaginea asta de familie. Mi-am amintit de Lady, cainele adolescentei mele. Cine s-a uitat la “Lassie” in copilarie stie despre ce e vorba. Veneau prieteni la mine si o scoteau la plimbare, traversam ca nebuna bulevardul, printre masini, iarna, pentru ca al meu caine fugea dupa ceva si eu dupa ea :)) Ce vremuri …

7 Comments »

  1. cine stie cunoaste.. ca doar nu fugeai singura,
    si numai eu stiu de cate ori ieseam cu Lady in fata blocului si se uita intrebator la mine de ce sunt doar eu cu ea… si facea repede ce era de facut si fugea in casa…
    iubitoare de animale ce esti… d-aia ma iubesti tu pe mine…

    Comment by MAFu — April 9, 2008 @ 5:44 pm | Reply

  2. :)))
    adevarul e ca din adolescenta nu-mi placea sa ma trezesc dimineata. si aveai un talent ca si acum sa suni inainte de cafea :)) cineva trebuia sa scoata si cainele afara, chiar daca nu eram eu😛

    Comment by lexya — April 9, 2008 @ 6:04 pm | Reply

  3. Mi-as dori enorm un puiutz din aceasta rasa, va rog sa ma contacta-ti…..

    Comment by Sasha — May 22, 2008 @ 6:35 pm | Reply

  4. buna.
    scz ca deranjez.am o foarte buna prietena care vrea un pui.e o situatie mai speciala.iubeste la nebunie rasa aceasta.te rog din suflet sa imi raspunzi la mail si o sa iti spun mai detailat povestea fetei(e tregica).100 euro poate sa dea.
    merci mult
    plz respuns prin mail(indiferent daca mai sunt puii sau nu)
    cu respect gaby

    Comment by gaby — May 22, 2008 @ 6:37 pm | Reply

  5. Imi pare rau, puiutzii si-au gasit deja stapani. Si daca nu si-ar fi putut permite nu era o problema. Banii erau mai mult pentru vaccinarea din primele saptamani

    Comment by lexya — May 22, 2008 @ 6:39 pm | Reply

  6. id-ul meu este beauty_sasha_91@yahoo.com doresc un raspuns va rog frumos

    Comment by Sasha — May 22, 2008 @ 6:47 pm | Reply

  7. […] Lassie! March 2008 6 comments 4 […]

    Pingback by 2010 in review « LEXYA – life through my green eyes — January 2, 2011 @ 11:03 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

