LEXYA – life through my green eyes

April 8, 2008

Marti – Floare de colt

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 7:12 pm

O zi obositoare la birou. Mi-am chinuit ochii in graficele pe care as fi vrut sa le termin dar nu am mai apucat.

Intre zogomotul de fond creat si o bormasina care nu se stie unde si de ce bazaia, salvarea ne-a venit de la Licurici. A avut azi chef de Mircea Vintila si Ducu Bertzi. Trecuse ceva vreme de cand n-am mai ascultat “Miruna” si “Floare de colt” si imi era dor … Atat de dor incat m-am trezit fredonand in biroul aglomerat si tensionat.

As fi fugit acasa cu gandurile mele dar Krissa ma innebunea la telefon sa mergem in parc, repede pana nu se intuneca. “Femeie, esti nebuna? Sunt in costum si pe tocuri si tu vrei sa o plimbam pe Didi in parc”. And then i thought … de ce as pierde chiar si finalul unei zile frumoase si calde. In definitiv de cate ori iti opresti logica de fier – modul implementat de luni pana vineri.

Mirare. Parcul nu era gol deloc… Copii, catei, cupluri, ratze, o aglomeratie de fiinte ce radeau la soare. Sau cum am zis eu repede la oboseala ” sa nu intre noarele in sor”🙂 Ne-am amintit de copilarie… de vremurile in care problemele vitale erau probabil lucrari la scoala, de vizitele facute cu parintii, de pick-up si magnetofon, de baschet, de jucarii si tot felul de chestii de care adultii isi amintesc parca din ce in ce mai rar.

In nostalgia plecarii am comutat din trecut in viitor. Un cuplu se pupa de zor pe o alee, copiii alearga fericiti, cainutzii se joaca liberi, ratzele se plimba pe lac, iar noi visam cu ochii deschisi. Chiar si atunci cand simti ca iti lipseste ceva, poti avea nevoie de foarte putin pentru a zambi. Viata poate fi frumoasa… e ca o femeie, frumusetea ei depinde de ochii care o privesc🙂

 

 

6 Comments »

  1. Asta faceti voi in parcuri, va bagati in “saruturile” altora… of of…🙂

    Foarte romantici tineti indragostiti, imi place de ei, sunt frumusei😛

    Comment by criserb — April 8, 2008 @ 8:35 pm | Reply

  2. Eu cer drepturi de autor nene …. :d Te rog sa precizezi asa cu litere de-o schioapa cine a facut prea frumoasele poze…😀 Oricum….de vis plimbarea … parca renastem cu totii! Life is beautiful!😀

    Comment by Krissa — April 8, 2008 @ 8:55 pm | Reply

  3. Nenea fotografule fa-mi si mie o poaaaaazaaaa :))) ce sa mai precizez ca ti-ai facut reclama deja😛
    Sa ne reinventam deci🙂

    Comment by lexya — April 8, 2008 @ 9:01 pm | Reply

  4. Vorba cantecului … usor adaptat : “si toate au fost frumoase in acea zi de …” aprilie.🙂

    Comment by Catalin — April 9, 2008 @ 11:41 am | Reply

  5. :))

    Comment by lexya — April 9, 2008 @ 2:59 pm | Reply

  6. […] dupa ce am citit postul Lexei de acum ceva vreme (poate se hotaraste sa scrie si ea mai des), in gand cu decizia lui […]

    Pingback by Marcela Luca » Blog Archive » Minunatul MEU Bucuresti… — August 11, 2008 @ 10:01 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

