LEXYA – life through my green eyes

August 6, 2008

Mihai

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 8:18 pm

Am devenit sceptici si imuni … Primim zilnic mail-uri sau mass-uri pe care le ignoram din lipsa de timp, chef, rabdare sau prea multe semnale ce ne asalteaza. Multe dintre ele sunt prostii si foarte bine ca nu ne mai incarcam cu ele, altele insa … transmit mesaje, povesti, realitati. Mai triste sau mai vesele, mai importante sau mai putin importante sunt informatii ce ajung la noi si povesti pe care le-am putea influenta sub o forma sau alta. Impresionant gandul ca cineva ar putea muta un munte din loc si de cele mai multe ori nici nu stie asta. Can you make a difference in this world? If you have the power, will you have the will?

Pur intamplator, in seara asta am citit povestea lui Mihai http://mihaipopescu.com/ si ma gandeam cate mesaje de genul acestuia am primit si ignorat … multe … am devenit sceptici si imuni …

Nu stiu exact cati dintre noi au puterea sau dorinta de a face ceva, mai mult decat atat, ambele. Nu stiu exact cine mai citeste randurile blogului meu si in ce categorie, de mai sus, s-ar incadra, dar daca exista o sansa, una la suta, mie, milion, de ce n-as duce povestea mai departe?

Fiecare viata aflata in pericol ar putea reprezenta un noi insine, un fiu, un parinte, o jumatate, o fiinta draga si daca te gandesti asa, cat de imun ramai?

2 Comments »

  1. Am devenit sceptici sau imuni? Nu asa am fost tot timpul?

    Comment by Adi — August 7, 2008 @ 7:22 pm | Reply

  2. nu-mi aduc aminte ….

    Comment by lexya — August 8, 2008 @ 9:53 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

