LEXYA – life through my green eyes

November 13, 2008

Clanul si vizita in Thassos

Filed under: Jurnal de calatorie — lexya @ 7:58 pm

 

Dupa un an plin de evenimente, de munca, munca si iar munca, vacanta a pus stapanire pe luna septembrie. Si cum eu am o slabiciune pentru Grecia si atrag, fara sa vreau, in viata mea elemente ce tin de ea, evident am ajuns din nou acolo unde sufletul meu se simte liber. Mi-am corupt minunata familie (sau ea m-au corupt pe mine? de fapt cred ca a fost o combinatie) si am purces cu mic cu mare spre Thassos (insula pe care deja o cunoastem ca pe buzunare).

Am ratacit drumul spre insula pe langa Kavala, am sarbatorit-o pe Andreea care a implinit “17” ani😛, am reintalnit prieteni mai vechi, ne-am facut unii noi, ne-am luat bijuterii de la fabrica din Limenaria, am ras cat pentru tot anul, n-am dormit aproape deloc, ne-am plimbat cat ne-au tinut picioarele, am inotat in apa turcoaz si am pescuit de pe vaporas, am combinat 4 limbi straine si mai presus de toate am avut cateva zile de vis.

Inca astept votul pentru a ne reloca acolo, dar pana una, alta, planuim inca o vizita in primavara🙂

De departe una dintre cele mai frumoase vacante …

Franturi

2 Comments »

  1. Da recunosc, citesc cu intarziere, cu foarte mare intarziere … si poate ca e mai bine asa. Ai reusit pentru cateva minute sa ma trimiti injnapoi in vraja de acum 2 luni. De abea astept sa o luam de la capat. Sa ne tinem de mana sa ne uitam inspre marea cea albastra si sa visam ….

    Comment by Mahavira — November 26, 2008 @ 12:17 pm | Reply

  2. >:D<

    Comment by lexya — November 26, 2008 @ 7:43 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

