LEXYA – life through my green eyes

December 21, 2008

With Love…Craciun Fericit!

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 9:37 pm

De cateva luni acumulez in Draft post-uri pe care le scriu si nu le mai public. Acumulez in minte subiecte pe care le-as aborda cu avant si nu totusi nu le mai exprim in cuvinte. Lipsa acuta de timp…lipsa acuta de rabdare…o imensa lipsa, paradoxal, in prea plinul intamplarilor din anul acesta.

 Se termina in curand … A mai trecut unul … nu stiu exact cand, desi stiu exact ce a adus cu el. Ca si 2007, 2008 a fost anul schimbarilor majore: obiective trasate si indeplinite, pierdere si castig in balanta … Ciudat e ca, spre deosebire, de trecut, in finalul asta de an nu mai gandesc deloc la ce s-a pierdut, ci doar la ce am castigat … libertate, experienta, diplomatie, apropierea familiei, un mod diferit de relationare cu oamenii si, nu in ultimul rand, prietenii speciale.

Mai sunt 3 zile pana la Craciun. Desi nu exteriorizez des asta, intotdeauna am acordat in mintea si sufletul meu o importanta deosebita evenimentelor cu potential “frumos” in ele: aniversarile si sarbatorile. Este, poate, o nevoie intrinseca si acuta de apropiere…prieteni, familie, traditie, bucurie. Mi s-a “prezis” pe 2009 ca voi vedea uneori “lumea mai buna sau mai frumoasa decat este ea in realitate”. Nimic nou as putea zice, traiesc demult in lumea mea kinder si in ciuda fascinatiei pentru obscuritatea si raul pe care le-as diseca spre cunoastere, caut binele si fericirea.

Ma tot uit de cateva zile in jur si astept sa vad, simt, respir spiritul Craciunului. Inca mai cred in Mos Craciun, e chiar asa greu de imaginat la 25 de ani? Faptul ca sunt si sceptica si ironica din fire, nu ma impiedica. E in fiecare dintre noi, ca si bunatatea, fericirea, raul, dragostea sau orice altceva din lumea asta. Totul e in noi, trebuie doar sa stim cand si unde sa cercetam.

Maine ornez bradul si o sa-mi imaginez povestea cu Pruncul. Nu sunt religioasa, am incetat sa mai cred in D-zeu prin adolescenta, desi copil fiind, eram foarte apropiata de El. Undeva pe drum, la granita dintre iubire si ura, am ales sa nu mai cred pur si simplu si ani de zile m-am considerat atee. Anul asta, una dintre acele prietenii speciale mi-a amintit, fara sa vrea, propriile imagini despre religie. Nu am inceput sa cred iar, dar am capatat un respect pentru oamenii care inca mai au puterea sa o faca, pentru ca salasuieste in ei.   

Vine Craciunul, s-a mai dus un an si pentru un om care simte uneori oboseala propriilor trairi si neputinta de a darui, traiesc, iubesc si daruiesc, in felul meu. Poate nu mereu cum, pe cine, cui trebuie, dar o fac🙂 In felul asta voi avea intr-un viitor relativ regrete ca … si nu regrete din ce ar fi putut fi🙂

Sarbatori fericite tuturor, alaturi de cei dragi, la urma urmei, asta e tot ce conteaza, fie ca 2009 sa ne indeplineasca dorintele spuse si nespuse si sa ne transforme in ceea ce vrem sa devenim :) 

 

2 Comments »

  1. Sarbatori Fericite si tie si tot ceea ce iti doresti.

    Craciun Fericit!

    Comment by criserb — December 24, 2008 @ 8:22 am | Reply

  2. off…deja au trecut:((

    Comment by tipografie brasov — January 14, 2009 @ 2:41 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

