LEXYA – life through my green eyes

September 16, 2009

Din trafic

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 9:04 pm

Va povesteam in noiembrie anul trecut de Shoricica mea Polo nou, noutza. Ca orice sofer incepator, lunile astea am experimentat o groaza de chestii mai mult sau mai putin placute, pe care traficul ti le ofera si pana nu le traiesti “live” cu volanul in mana, teoria ramane departe. Blonda incepatoare la volan🙂 am facut, banuiesc, destule tampenii inofensive, dar ma mandream ca am reusit performanta de nu trozni masinutza.

Si ma trezesc luna trecuta intr-o dimineata sa plec spre birou. La mine asa incep majoritatea povestilor interesante🙂 a se vedea episodul cu blocatul in casa. Cobor, si observ diverse tipuri de cioburi pe langa Shoricica…era busita! Aripa stanga fata, bara, oglinda, portiera, etc. Gasesc un vecin binevoitor care imi povesteste cum un scuter s-a accidentat in noaptea precedenta de ea. Stau si ma intreb daca pe Polo a reusit sa o infunde asa, ala cum s-a mai ridicat si pe ce plecat acasa. In fine, injur, ma oftic, constatare la asigurator, alergatura si nervi. Uit episodul, se amana intrarea in service si ce sa sa vezi ghinionul continua!

Sambata noaptea ma duceam sa o duc pe var’mea acasa si in rondul de la Romana, o duba alba imi taie fata si POC o zguduie pe Polo…Trec peste detalii, oprit, injurat (individul pe mine, nu eu pe el); cand sa pun mana pe formularul de constatare amiabila, domnul dispare.

Aici incepe distractia, ma duc la sectia de politie din Victoriei, ma trimit aia la Sectia 1 din Calea Grivitei, ajung la 4 dimineata acolo ca o diva si …. nimeni. Lumini aprinse, usi deschise, foarte primitoare locatia, insa … GOALA. Ma simteam la camera ascunsa, zic astia fac misto de mine, se joaca pititea pe aici sau ceva. Intr-o inspiratie de moment, sun la 112 si o intreb pe individa cum sa procedez, imi da numarul de la politia rutiera cu mentiunea “9455, dar n-o sa va raspunda nimeni!”. Sun si acolo, imi raspunde cineva cu chef de viata si ne conversam 5 minute ceva in genul “Domnisoara nu e nimeni? Nu se poate, e o sectie de politie, sigur e colegul acolo, sigur nu sunteti dvs in alta parte???” No comment… la dracu … imi venea sa ii raspund. Se indura si trimite o patrula de politie sa cerceteze🙂 Dupa vreo jumatate de ora de bantuit ca’n filme apare politistul de serviciu care “ramasese fara net si s-a dus in cladirea Omniasigului sa nu se plictiseasca”… Un fel de Elvis has left za building ca sa zic asa :)) Trecem si peste asta, declaratii, martor, poze ajung la 7 dimineta acasa si ma intreb cu ce-am gresit. O nenorocita de aripa infundata stanga fata de data asta, pentru care am stat la discutii si am completat hartii, 3 ore!!!

Am tinut legatura cu “Elvis” care azi m-a sunat sa ma invite la Sectie, prilej cu care mi-am reintalnit “dusmanul”. Si incepe show-ul dintre politist si el. Eu ca o doamna n-am scos un sunet vreo ora cat au durat tipetele. Traiasca camerele video din P-ta Romana care au inregistrat momentul in care dubita alba pocnea Polo argintiu si care totusi nu l-au convins pe individ sa semneze procesul verbal. Inca 2 ore jumate la Politie … oricum, prietenoasa Sectia de accidente usoare, mi s-a parut mie. De data asta plina🙂

Si ajung acasa cu verdictul “Not guilty”, o mare durere de cap si Shoricica busita pe ambele parti … Adica eu ma dau de 3 ori peste cap sa ma fac masinutza si reusesc 2 imbecili intr-o singura luna sa o urateasca…

Ma bag la somn, sa visez cai verzi sub capota …

Trafic usor maine …

1 Comment »

  1. Vorba ta, cine nu e “cu volanul in mana” nu stie prin ce trece un conducator auto in astfel de situatii🙂

    Comment by criserb — September 17, 2009 @ 2:46 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

