LEXYA – life through my green eyes

March 14, 2010

Despre sinceritate

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 2:03 am

E 3 dimineata si somnul fuge de mine.

M-am intors acasa dupa o zi de shopping complet esuata🙂 si seara Darts in IDM cu verii mei dragi. Da, i-am batut🙂

O prind pe Andre pe mess de parca n-am fi vorbit toata ziua. Oare somnul fuge de toata lumea?

Incep sa ma lamentez de stilul meu idiot de a fi sincera tot timpul, lucru care imi complica de cele mai multe ori existenta si initiez, fara sa vreau, o discutie care mi-a raspuns la o intrebare pe care o am de peste 10 ani de zile: de ce imi vorbesc mie oamenii despre ei, fie ca imi sunt apropiati, fie ca nu; de ce simt nevoia sa isi deschida sufletul fara ca eu sa pun intrebari; de ce sunt magnet pentru discutii personale si de unde le vine increderea; de ce m-am nascut ascultand?

“Var-mea: asta e o calitate de apreciat nu de urat
Var-mea: poate sunt subiectiva
Var-mea: ca esti tu
Var-mea: dar mie imi dai mereu un confort f mare
Var-mea: stiu ca orice chestie ti-as spune
Var-mea: nu ma lasi sa ma dau cu capul de pragul de sus
Var-mea: pana nu imi spui parerea ta sincera
Var-mea: iar pt mine asta, oricat de greu mi-ar fi sa aud uneori acea parere …. pt mine inseamna enorm
Var-mea: nu pot sa vb in locul altora
Var-mea: dar un lucru e cert si trebuie sa ti-l spun
Var-mea: atunci cand aesti un om cu care poti sa vb orice, oricat, oricum si care iti spune verde in fata ce gandeste
Var-mea: si care e deschis si pregatit sa iti asculte toate rahaturile
Var-mea: frate … oameni din astea mai gasesti odata la 20 de ani
Var-mea:  … pe un om din asta il respecti si te comporti ca atare
Var-mea: chiar ma gandeam pe drumul spre casa
Var-mea: am venit cu 50 la ora
Var-mea: ca aveam chef sa gandesc
Var-mea: ma gandeam ca nu stiu cum dracu faci
Var-mea: dar cand sunt cu tine pur si simplu ma absorbi
Var-mea: ma detasez de lume, de probleme de ganduri de tot
Var-mea: si ma gandeam ca eu care analizez tot ce se intampla in jurul meu
Var-mea: oameni, atitudini etc
Var-mea: dupa fiecare iesire/ zi etc cu tine
Var-mea: nu imi aduc aminte nimik din jur
Var-mea: esti geniala
Var-mea: nici eu nu constientizez starea
Var-mea: decat dupa
Var-mea: adik e ceva super firesc
Var-mea: si complet nederanjant
Var-mea: as descrie ca fiind “coasy”
Fumez acum o tigare si ma intreb… se spune ca fiecare se naste cu un anumit talent si o menire. Destinul e mai mult sau mai putin variabil. Ce caut eu in HR, desi mi-am dorit intotdeauna sa profesez cu diploma pe care o am? Care este momentul in care uitam sa facem ceva pentru visele noastre?
Andre se baga la somn si eu raman cu gandurile mele. Contemplez perfectiunea unei petale rosii ca unghiile mele.
In linistea noptii se aud soaptele stelelor. Oare ele stiu ca eu le aud?

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

