LEXYA – life through my green eyes

August 9, 2010

Ralu si Alex

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 7:08 pm

Cand ma gandesc la Ralu imi vine automat in minte trecerea de la copilarie la adolescenta;

acei ani in care deabia asteptam sa treaca timpul si sa ne facem mari; in care ne intrebam cum vor fi experientele si vietile noastre; in care priveam cerul din parc si ne inchipuiam ca norii iau diverse forme reale; in care ne plimbam cateii pe bulevardul castanilor si fumam pe ascuns🙂; in care aveam ora de intrare in casa pe care nu o respectam niciodata; in care imparteam tot ce ne trecea prin cap si ideile noastre se completau.

Am trecut prin multe eu cu Ralu si intr-o perioada atat de speciala incat ne incadram, acum, in categoria prietenilor pe care si daca nu ii vezi cativa ani, atunci cand o faci, reiei discutia exact de acolo de unde ai lasat-o.

Te pup mult Ral si casa de piatra!

(da stiu, a trecut aprope un an de la marele eveniment🙂 si … vreo 14 de prietenie …)

3 Comments »

  1. Imi pare rau ca nu am cartea aici cu mine sa citez exact dintr-un comentariu pe care l-am scris impreuna intr-una din acele zile, dar care suna cam asa “si la 80 de ani tot impreuna….” (comentariul original promit sa il redau cat de curand, cartea e la Ploiesti si mai dureaza un pic). Pupici

    Comment by Ral — August 10, 2010 @ 5:18 pm | Reply

  2. Aşa cum mă întristam de câte ori vă ştiam supărate sau depărtate una de alta, aşa de mult mă bucur de câte ori vă ştiu cât mai aproape de cum v-am cunoscut…cele mai bune prietene, cu vorbe ştiute numai de voi, cu o lume creată de voi numai pentru voi, o lume în care nimeni şi nimic nu putea să va tulbure liniştea şi fericirea; întotdeauna aţi fost mai bune şi mai nebune împreună!
    Vă pupă fratele vostru.

    Comment by Bogdan — September 20, 2010 @ 7:49 pm | Reply

  3. si noi pupam bogdi, proaspat tatic de fetita frumoasa! tatic! auzi tu ….

    Comment by lexya — September 20, 2010 @ 7:52 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

