LEXYA – life through my green eyes

January 13, 2011

In medical

Filed under: Franturi de viata — lexya @ 8:56 pm

De marti sunt in concediu medical. Nu sunt eu genul de angajat care sa sune prea des la birou si sa-si anunte lipsa, de fapt cred ca e al doilea medical in multi ani de munca, dar ma simteam la capatul puterilor. O dezamagire de altfel ca trebuit sa-mi incep anul cu o banala raceala care imi pune capac, avand in vedere ca eu racesc la intervale de 5-10 ani. Nu sunt obisnuita cu sistemul termometru, tuse, febra si stat in pat.

Prima zi a fost chiar interesanta, daca iau in considerare cat de mult ne dorim uneori la birou sa fim acasa si sa dormim. Am zacut, am butonat televizorul care pentru mine e un fel de mobila, am citit, etc.

Din a doua zi insa, am inteles de ce eu nu-mi iau niciodata concediu de odihna mai mult de 1 zi, daca nu plec din oras. Casa mi s-a parut brusc mica si neprietenoasa, televizorul un dusman de inoculat balarii masei si privind pe geam mi-am dat seama ca e o intreaga lume care merge mai departe in timp ce eu stau pe loc. Am tras concluzia ca data viitoare ma duc cu tot cu febra si cu virusi la birou…

Ca sa-mi gasesc o ocupatie am deschis mail-ul si am realizat ca am in inbox 5000 de mesaje dintre care 2800 necitite. Pur si simplu in ultimii 3 ani am fost mult prea preocupata de e-mail-urile de la birou sau de cele personale care detineau numai date urgente sau personalizate, ca sa mai ajung la cele funny sau interesante trimise de prieteni. Si m-am apucat constincios sa citesc, sa sterg, sa pastrez sa etc. Am reusit asta cu vreo 500 doar si ma intreb cate nopti mi-ar mai lua sa termin.

Printre sutele de e-mailuri primite de la Cecilia (careia ii multumesc pentru ca trimite in general chestii interesante) am gasit niste scurte filmulete despre comportamentul diferentiat pe sexe – o miniprezentare a lui Allan Pease – care m-au distrat teribil, poate si prin prisma faptului ca intotdeauna am fost direct interesata de comportamentul oamenilor si ce il genereaza.

So … enjoy …

1 Comment »

  1. foarte tare :)) m-am amuzat teribil

    Comment by Nico — January 14, 2011 @ 3:09 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

